Що таке "гібридна освіта" У ЛІЦЕЇ?

ГІБРИДНА ОСВІТА - СТВОРЕННЯ ЄДИНОГО ОСВІТНЬОГО ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСТОРУ - "INTERNATIONAL DIMENSION GOOGLE CLASSROOM EDUCATION SPACE" ШЛЯХОМ ПОЄДНАННЯ ТРАДИЦІЙНОГО ТА КОМП'ЮТЕРНОГО НАВЧАННЯ (НА БАЗІ GOOGLE CLASSROOM APPS FOR EDUCATION), МЕТОЮ ЯКОГО Є ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ БЕЗПЕРЕРВНОГО НАВЧАННЯ – УНІВЕРСАЛЬНОЇ ФОРМИ ДІЯЛЬНОСТІ, КОТРА СПРЯМОВАНА НА ПОСТІЙНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ПРОТЯГОМ ЖИТТЯ

 

ЯК СТВОРЮЄТЬСЯ ПРОСТІР

Викладач створює Клас, запрошує учнів, надаючи код для доступу та опісля викладатимє у стрічку Класу - завдання, оголошення чи запитання. Вся процедура займає лічені хвилини.


ЯК ОРГАНІЗОВУЄТЬСЯ ПИСЬМОВА РОБОТА

Організувати письмову роботу в Класі можна без єдиного аркуша паперу. Створення, перевірка та оцінка завдань проводиться централізовано, просто і швидко. 


ЯК ОРГАНІЗОВУЮТЬСЯ МАТЕРІАЛИ

Учні бачать у особистому календарі, які завдання ще не виконані, а всі матеріали навчальної програми автоматично додаються в їх папки на Google Диску. Використання Classroom не зводиться до заміни паперових носіїв інформації електронними. Сервіс дозволяє поєднувати процеси вивчення, закріплення та засвоєння навчального матеріалу, які під час традиційного навчання відокремлені один від одного.


ЗАВДЯКИ ЧОМУ НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СТАЄ  ЕФЕКТИВНИМ

У Класі викладачі можуть розсилати оголошення і починати обговорення, а учні - обмінюватися один з одним матеріалами і відповідати на задані викладачем питання. Зокрема, сервіс “Завдання” в Classroom забезпечує доступ до певного файлу, передбачає можливість надання доступу для одночасної роботи над одним документом кільком користувачам. Спільна робота розширює можливості навчання, учні можуть обмінюватись ідеями і допомагати один одному. Такий підхід адаптує учнів до спільної роботи в групах 


ДОСТУПНІСТЬ І БЕЗПЕКА

Як і в інших сервісах Google Apps для освіти, в Класі немає реклами, а матеріали і дані учнів не використовуються в маркетингових цілях.  Доступ можливий  в домашніх умовах, у бібліотеці чи будь-де за умови наявності доступу до Інтернету.